onsdag 27 juli 2011

Soltorkat bajs

Har precis rest mig upp efter att jag ramlat ner på golvet,
efter att preciiiis rest mig upp efter att jag ramlat ner på golvet.
Allt detta på grund av ett chockbesked.
Med månadens lön på kontot kan jag i princip köpa vad jag vill!!!

Men istället för att köpa 32.200 stycken 50-öres tuggummi,
eller ett semesterställe på Lanzarote med jacuzzi och tolv sportbilar,
har jag idag bränt det mesta på toalettpapper, diskmedel och tamponger.
Ibland får man liksom ställa sig frågan vad man prioriterar mest här i världen,
är det ett flott hus på en spansk ö med kletigt bajs i rumpan, odiskade tallrikar och Victoriafallen i blodform mellan benen?
NEJ.

Vill nog påstå att jag är duktig på att prioritera. 

Jag vid mitt hus i Lanzarote, med både blod och bajs mellan benen, och ledsen min på grund av min magsjuke-spya. Inte särskilt lycklig!!!

1 kommentar:

  1. HAHAHA VICTORIAFALLEN MELLAN BENEN! jag DÖR! Jag förstår hur du menar med prioriteringar!! :) PUSS!

    SvaraRadera