torsdag 19 januari 2012

Mitt hektiska sexliv

När inte rätt person knullar en, så gör i alla fall livet det.
Hela tiden.
Som om det tar varenda tillfälle det får.

Vad bra!

Eller?
För man är väl glad för det man får?!

Folk borde sluta vara så kåta, man blir ju ständigt knullad?
Får folk inte nog?!

En sak jag inte förstår, om nu livet är ett konstant knull, varför är man inte jämt nöjd och belåten då?
Lycklig och glad?

Svara på det om du kan.
(vill inte höra svar som "för att livet har så stor kuk att man spricker inombords när det knullar hårt" för det vet jag redan)


(förlåt mamma, ring mig så förklarar jag)

3 kommentarer:

  1. Hoppsan säger mammafalk <3

    SvaraRadera
  2. för kuken som knullar dig är inte gjord av choklad och den sprutar inte pengar hur mycket du än suger på den.

    SvaraRadera
  3. För att man måste kämpa för det goda knullet. Du må penetreras dagligen av de förbannade djävulusiska ögonen och stora stånden i brallorna. Men allt saknar bara det du förväntar dig. Det finns inga sköna stunder som inte är skapta tillsammans, enformighet och enslighet eller mångfald utan rätt humör, människa och sinnesnärvaro nog att kunna hantera allt så krackelerar drömtillvaron och spricker upp inom dig så du inte vet om du bör gråta eller göra något åt det genast.

    SvaraRadera