söndag 1 januari 2012

Ett gott avslut

Avrundningen på detta fantastiska år firades med ensamparty, iklädd endast glittrig hatt och innetofflor.
Skapades man som migräntjej är det smällar man får ta.
Tur att jag alltid är en så himla glad och nöjd tjej, som sällan surar.

Har faktiskt spelat en och annan festlåt för mig själv, endast för att bryta isen lite.
För det kan bli rätt stelt.
Att vara på fest med sig själv.
Men vad jag har dansat!
Har helt klart försökt förföra mig själv.
Någon hoppas på ligg ikväll.
Kan man anmäla våldtäktsförsök på sig själv?

Skålade in det nya året på balkongen med en ostmacka och hemmagjord saft.
Tjoade över alla fyrverkerier och kände mig ganska tillfredsställd.
Jag önskade mig själv ett gott nytt år, och jag önskade tillbaka.
Det var fint.

Samtidigt någon annanstans kryper mina vänner runt i spyor och åker polisbil.
Eller så har dom redan däckat.
Imorgon kommer dom vakna upp och önska att dom aldrig fötts.

Det gör mig lite glad.

Avancerad dans.
Vill du ligga?


GOTT NYTT ÅR!!!

3 kommentarer:

  1. Åååja, vissa kom hem genom en långpromenad helt (nästan) nyktra och med lagom mycket is i ansiktet med. =)

    Jag sköt dessutom en raket i din ära under tolvslaget för att liksom skänka en tanke åt dig i din ensamhet. Den kanske inte hördes ända till Göteborg, men det var väl menat!

    Hoppas för övrigt att du får ett fint år och att din hyresvärdinna får vinterkräksjukan. Glad Påsk när vi ändå håller på.

    /Månegarm

    SvaraRadera
  2. Åh va du e skön, tyckte inte om att du var ensam, men du roade dig tydligen ändå. Gott nytt år älskling och nu jävlar blir det ett bra år, säger mammafalk

    SvaraRadera