fredag 17 februari 2012

Brist på testosteron

Den där tv-spelskillen jag önskade mig i julklapp, vart tog han vägen egentligen? 
Han har inte synts till.


Istället för att lotsa honom genom snåriga skogar och tala om för honom när han ska ducka, sitter jag här och delar en tvåbitars-smörgåstårta med mig själv och dricker cola direkt ur flaskan. 
Vad gick fel? 


Tycker förresten att det är jättebra att Erik och Mackan ska göra ett program om manlighet, jag har en känsla av att det behövs.
Finns för många karlar där ute som beter sig underligt. Tycker det är lite märkligt, oftast ser dom ju rätt normala ut? 
Hoppas dom tar upp att det är fel att bete sig som en kvinna om man är en man, det är till exempel inte schysst att sno kvinnas uppgifter i hemmet, eller låta kvinnan bjuda upp till dans. Vill ju absolut inte komma hem till en sån här: 




Har även sett till att gå upp alla de kilon jag förlorat de senaste dagarna. Måste ju göra av min fantastiska personlighet nånstans!

1 kommentar: