måndag 6 februari 2012

Ett djuriskt leverne

Undrar vem som gjorde bort sig mest i lördags?
Sean Banan på melodifestivalen, eller jag som faktiskt satt och såg på skiten istället för att följa med mina vänner ut och spela biljard?


Svårt val faktiskt.


Annars är jag rätt nöjd med mig själv efter denna helg, har haft stor nytta av mitt kön. 
Tack vare min köttgrotta har jag utan problem lyckats städa ur min nya lägenhet som jag ska tillbringa en del av mitt fantastiska liv i.
Fint!


Men det behöver inte alltid vara positivt att vara född som kvinna, vill påstå att det är emellanåt är en riktig plåga.


Till exempel så har jag börjat få plötsliga svettningar samt gäddhäng. Kan absolut inte låta bli att jämföra mig själv med en blöt, sladdrig fisk. Svettig, dallrig och försöker ständigt rädda det hela med att pluta med läpparna. 


(Varför är det ingen jävel som sätter en krok i mig? Jag nappar på det mesta.)







1 kommentar:

  1. Jag tror faktiskt att Thorsten Flink gjorde bort sig mest, för jag har inte hört nåt om Sean Banan då jag ej kollade. Sen biljard kan man alltid skippa ;)

    Om du nappar på det mesta, men inget händer, bör du sluta kasta nappar på folk då, dvs sluta "nappa" :P Kanske hjälper!

    SvaraRadera