tisdag 25 september 2012

Friterad fetma

Mikael har överraskat mig med liten present.
Ett tillskott i familjen kan man säga.
För det är ungefär så det är.
En familjemedlem.

Som med alla familjemedlemmar är kärlek och umgänge mycket viktigt.
Jag är rädd att vi umgåtts lite väl mycket med denna nya medlem.

För plötsligt har jag transformerat till en geggig geléklump, något som är totalt oacceptabelt.

Och det är när man stirrar rätt upp i taket i duschen för att undvika att se ner på sig själv, som man förstår att det är dags ta tag i problemet.
 

Därav har jag nu skapat ett nytt mästerverk där jag vill leda in er i en ny värld.
En ny Sandra.
Ett nytt, nyttig liv.
Ett liv i hemlighet.

Check it ooooout!

http://minaglansdagar.blogspot.se/ 

(självklart behåller jag denna lilla pärla, måste ha ett ställe att lassa av all skit på)

PS: skaffa ALDRIG en fritös.

3 kommentarer:

  1. Hallå fritöstjejen! Vad hände med inläggen?!

    SvaraRadera
  2. Btw, hur lägger man in länkar på blogginläggen? :D

    SvaraRadera