söndag 21 augusti 2011

En naturkatastrof

Inatt har jag gått ner ungefär sju kilo i vikt.
Känner mig snyggare än nånsin!
Bästa dietmetoden är att dricka alldeles för mycket alkohol på alldeles för kort tid.
Man blir som en vulkan!

På många olika sätt, 
jag var lika spännande som en vulkan,
lika het som en vulkan, 
lika mystisk och oförutsägbar som en vulkan.
Och så lavan då, en tjock gul smet som bara sprutade och gjorde folk förvånade.

Tur att Fredrik alltid varit så intresserad av naturens underverk.
Han visste precis vad han skulle göra för att lugna ner mig,
så nu är jag den gamla vanliga Sandra igen! 
Om än dock smalare...








2 kommentarer:

  1. Hoppsan så det kan gå, brukar du inte snacka om "varannan vatten mamma" glöm inte det.

    SvaraRadera
  2. Tur att du inte lekte den leken på bussen hem! :)
    Lill-lördag imorgon... lockad? :P

    SvaraRadera