fredag 26 augusti 2011

Tillfredsställd

Idag har jag:
  • tagit mig i kragen
  • sett mig i spegeln och låtsas att den jag såg var förståndig
  • rättat till blusen
  • sluta vara så jävla feg
  • varit panikslagen
  • knackat på på chefens kontor
  • läckt flera liter svett
  • sagt upp mig
världens mest underbara känsla! 
nästan lite lik den där känslan av att ligga med någon ny. 
liksom lite jobbigt och pinsamt i början, men hoppsan, vad lätt det var när det väl kom till kritan.
kände mig så jävla ball! 
nästan lite som stålmannen faktiskt. (tajta brallor, självsäker, nöjd och häftig)

sedan flög jag därifrån med uppsägningsbrevet som vingar 




3 kommentarer:

  1. Puss på dig <3 Älskar dig, detta kommer att bli såååå bra. The winner takes it all säger mammafalk

    SvaraRadera
  2. Fan va bra gjort! det är du helt klart värd, minst sagt! :D

    Gjorde du som jag gör när jag åker igenom Kungsbacka på kvällarna?? ;)

    SvaraRadera
  3. När kommer nästa uppdatering?? :)

    SvaraRadera