söndag 7 augusti 2011

"Ingen titel"

Det finns inga ord över hur jag känner ikväll.
Därför tänker jag inte skriva mer än så.
SLUT.

ps. är absolut inte alls redo för att börja jobba imorgon.
spelar ingen roll att jag hunnit skaffa mig en snygg röv, en oändlighet av hemmagjord saft,
en rejäl buggfylla (ett tillstånd då man är så förfriskad att man utan problem beter sig som ett 
buggproffs på dansgolvet) eller blåmärken, rivsår och andra läskiga saker efter äventyr i skogarna. 
Vill inte.

Ring mig när nästa semester börjar, för fram tills dess lär jag inte vara vid medvetande.


2 kommentarer:

  1. Men du är väl ändå nöjd med din semester? Du har ju gjort massa skoj saker! Ullis med miiiiiiig & så! Det kommer gå skitbra på jobbet! Och hoppas intervjun går kanon! Jag tror på dig! Pusspusspuss!

    SvaraRadera