onsdag 28 december 2011

En mättande korvlåda


Undrar hur i helvete jag ska lyckas somna efter dagens smaskiga upplysningar om diverse kroppsstorlekar?

Vad gör man av sån information som man inte riktigt kan hantera?
Hade helst velat trycka in det i käften (annan kroppsöppning känns olämplig då min mamma läser min blogg) och svälja det, utan att röra en min.
Och sen kissa ut det och spola ner det på toaletten.
Så att jag kan sova alltså.
Skulle nog aldrig gå dock.
Hade behövt hacka ner det till grytbitar först, sen stoppa i munnen och svälja.

Nöjer mig med att nypa mig i armen för att försäkra mig om jag inte redan sover.
Det gör jag inte.
Allt jag tror jag hört idag, har jag hört på riktigt.
Helvete.
Snacka som skräckblandad förtjusning!



(hur förklarar jag detta inlägget för mamma?)
(det gör jag inte)

1 kommentar: