onsdag 16 maj 2012

Det är tuffa tider

"MEN GUUUD, HUR SER JAG UUUUT?!?!"
tänkte jag och smetade alvedon i ansiktet.
Resultet skulle bli strålande.
Varför blev det inte det?
Lovar att om jag skakar snabbt på huvudet så skvätter det ansiktsfett om mig.
Skit också.


(fyra krossade alvedon + några droppar vatten skulle vara rena rama mirakelgrejen för hyn, har jag läst...)


Istället ökar jag självkänslan med en ny mobil.
Tänkte att om jag har en exklusiv telefon kanske jag automatisk blir rätt exklusiv överallt?


Kan redan nu föreställa mig hur sexig jag kommer bli med den.


Fuck alvedonmasker och push-up bh, med en samsung galaxy s3 kommer jag ändå vara vackrast.


BYEBYE





1 kommentar:

  1. Du vet att du är vackrast hos mig, Snuttan. Skit i alvedonen, förresten har du väl redan ditt på det torra nuförtiden, räcker väl att du är vacker i mölnlycke, Eller?

    SvaraRadera