söndag 23 december 2012

Nu vet jag!


I förra inlägget skrev jag om den perfekta julklappen. Jag visste inte då vad jag egentligen menade. Vadå omslagspapper med snören och hetsshopping på stan?

Nu, helt plötsligt, är det så uppenbart vad årets julklapp är. Och den är varken inslagen i silkespapper eller köpt på ett kaotiskt varuhus. Ernst Kirchsteiger har inte varit framme och trollat med mossa och röda äpplen, och inte heller har jag funnit den i ett julpyntat skyltfönster.

Nyfiken? Nedan kommer en bild på en naken, unik och jävligt uppskattad julgåva:





Och jag kommer aldrig någonsin glömma orden som spelades upp från lillasyster i högtalartelefonen i mamma och pappas vardagsrum, mitt i julstöket:

"Hej.................*ett par sekunders tystnad som kändes som sju minuter*.......det kom en liten flicka".

Hjärtat, som varit stendött för en kort stund, hoppade upp och dansade Gangnum style och ansiktet sprack av ett stort leende. Hade jag inte haft köttbullesmet över hela mig hade jag förmodligen slagit en volt.

Det här är Ella, en perfekt liten tjej som jag kommer göra allt för. Välkommen hit <3 



Och det här är dansen mitt hjärta inspirerades av:



Njut av båda!

3 kommentarer:

  1. Åh du skulle bara veta vad tårögda mina ögon var när jag läste det här. Har aldrig fått en finare text tillägnad mig själv någongång! Jag älskar dig så otroligt mycket syrran! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Nu läste jag texten igen och jag storlipar (är lite skör idag) JAG ÄLSKAR DIG SÅ! <3 Så otroligt fint det du skrev "Det här är Ella, en perfekt liten tjej som jag kommer göra allt för. Välkommen hit <3"

    SvaraRadera