onsdag 19 oktober 2011

Dödslängtan?

I lördags körde jag en liten specialare.
Tyckte själv att jag kommit på världens grej!
I stundens hetta på ett dimmigt och svettigt Sticky Fingers bestämde jag mig för att köra varannan shot istället för varannan vatten.
Kul grej tänkte jag!
Man behöver inte vara raketforskare för att förstå hur det gick.
Ett plus ett är ju två.. (det hade jag dock svårt för att räkna ut i lördagsnatt) 

Dödligt för att:
1. Det fick mig att dansa hejvilt utan stopp i ungefär två timmar. Var nära på att svimma på grund av syrebrist. Syrebrist för länge = dödsfall. Var nog även en och annan som ville slå ihjäl mig.

2. Jag kände mig som ett halv-överkört djur under uppvaknandet på söndag morgon. Bad till gud om att bli överkörd en gång till så att jag slapp lida. Som vanligt hörde han inte min bön. Skitgud.

---
Jag äter och äter och äter. Känner tydligt hur huden kring magen liksom spänns åt. Har ingen kraft kvar i kroppen för all energi går åt till att överleva. Är lite orolig över vad som skulle hända om man satte en nål i magen (eller på valfritt ställe på min kropp) Hade det börjat pysa ut luft då? Eller droppa flottigt fett?

Dödligt för att:
1. Man kan bli tjock.

2. Det kan fastna fettklumpar i blodådrorna så att blodet inte kan flöda fritt. Konsekvenserna av detta är utan tvekan bortgång.

3. Man kan sätta i halsen och inte få någon luft.

4. Man kan kvävas i sina egna spyor.

---

Jag tillåter mig själv att hamna i situationer som jag vet att jag inte klarar av. Till exempel medvetet utföra socialt umgänge med personer som jag skulle vilja mata den döäckliga anakondan på Universeum med.

Dödligt för att:
1. Den enda utvägen jag KAN se är att dö. Jag VILL nästan dö bara för att slippa.
---

Sist men inte minst, jag umgås mycket med André.

Dödligt för att:
1. Man kan stendö när man sitter och hetsar honom till att köra liiiiite fortare när han redan ligger i 220.

2. Han får mig att gå med på dödliga utmaningar, till exempel om vem som kan halsa sin flaska med partymedel först. Alkoholförgiftning = ambulans = död.

3. Han inspirerar mig till många hyss. Han har bland annat lärt mig världens bästa tips på hur man spränger en toalett + toalettdörr. Han hade säkert kunnat spränga mig med.

4. Han får mig att känna mig ung igen vilket resulterar i att oron för benbrott och ryggskott försvinner = LIVSFARLIGT.


Om något händer mig, så leta i stuprören...


??
 

6 kommentarer:

  1. Hade man kunna få nobelpris i komik sandra så hade jag fan nominerat dej!

    SvaraRadera
  2. Åhh du är min unge du, vad får du allt ifrån??? Men ge fan i att äta för mycket, och kör för fan inte i 220 jag blir vansinning när jag hör sånt. Men du säger ju alltid till mig "tänk på varannan vatten mamma" man ska leva som man lär. Puss o kram Mammafalk

    SvaraRadera
  3. Varannan vatten slutar med att man pissar ner sig...

    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Ja, man lär sig aldrig, de där med spriten, på lördagen är man full och södagen är man bakis. Ändå ska man på de nästa lördag igen.

    Mvh Sonny :)

    SvaraRadera
  5. tur att vi hade så jäkla kul förra lördan så att det i alla fall fanns nåt värde i att ligga på söndag morgon i fosterställning och be gud om nåd;)

    SvaraRadera
  6. Jag ska fan aldrig mera dricka förrän nästa helg...!

    SvaraRadera