onsdag 12 oktober 2011

Hejja mig!

Sådär ja, då har superkvinnan landat i sin tresitsiga tron hemma i lugnet. (efter tio timmar på jobbet tycker jag att super är ett passande ord för mig) Fötterna ligger gladeligen uppslängda på bordet, och magen väller ut efter ett gäng frysta mini-pizzor. Därefter ljuder en lång rap och ett högljutt skratt åt mig själv.
Satan vilken häftig rap!!”

Man kan ju inte göra annat än att läsa om första meningen en gång till och tänka ”skrev hon verkligen rätt när hon skrev superKVINNAN??”

Jag håller med.
Jag har också börjat tvivla på vilket lag jag tillhör.
Just därför bestämde jag mig för att försöka reda ut problemet lite, genom att sätta in mina egenskaper (färdigheter?) under rätt lag. Resultatet är ju skrämmande.

Mina kvalifikationer för att tillhöra laget Man
  • Jag borstar aldrig håret
  • Jag bloggar inte om skor
  • Jag hatar handväskor
  • Gillar att svära och vara vulgär
  • Fattar inte grejen med nagellack (inte pälskappor heller för den delen)
  • Umgås hellre med killar än tjejer då jag finner det kvinnliga könet förbannat komplicerade
  • Tycker alla killar i Idol är fula
  • Kräks av Twilight-filmerna
  • Kan skämta om snoppar och andra äckliga grejer
  • Kan se en kattunge utan att lipa

Mina kvalifikationer för att tillhöra laget Kvinna
  • Jag har annorlunda blödningar varje månad, vet inte om det är för att jag kastar pallar på jobbet som basketbollar, och att det lätt blir så att en pall hamnar lite...fel, eller ifall det finns någon mer naturlig förklaring bakom. Det blir iallafall blåmärken av pallarna, så varför inte en lättare blödning?

  • Jag har något som ska föreställa ett par tuttar, är dock osäker på om det är pizza-tuttar eller kvinnobröst. Hur vet man?

  • Jag har sex kompisar som inte är gjorda utav kött och blod, utan av bomull och andra mjuka föremål. Dom rör sig inte, pratar inte och andas inte.

    Jaha.
    Hmm.
    Okej.

    Finns bara en sak jag kan säga efter en snabb analysering av resultatet: Tur att det är absolut förbjudet att mobba på jobbet.

4 kommentarer:

  1. Sääändra!! HAHAHA du är så jävla grym! xD Kul inlägg! Önskar man kunde roa folk med text :) Keep up the good work ;P

    SvaraRadera
  2. Jag borstar aldrig håret hahahahahaha

    SvaraRadera
  3. De är gött med kvinnor som tycker bajs är roligt :P. Hitta inget negativt i de du kallar laget man heller XD. Du är en superkvinna med många manliga sidor XD.

    Mvh Sonny

    SvaraRadera
  4. Tror att jag kan kommentera igen

    SvaraRadera