lördag 5 november 2011

Bird is the word


När blir ankan en svan egentligen?
Det undrar jag.

Sitter man ensam en fredagskväll och slevar upp åtta ostskivor och pusslar ihop dom med varandra på en billys pan-pizza utan att skämmas är det fan illa.

Flottigt.
Ingen svan här inte.

Kanske sitter jag på knä framför ugnen och ser på när ostskivorna smälter ihop till ett stort, tjockt täcke och hoppas på att fettet ska fylla ut Bhn lite?
Eller läpparna?
Har hört att killar gillar sånt.

Har även hört att dom gillar platta magar och fasta rövar. 
Hur tänkte jag då när jag tänkte 
”Ikväll ska jag unna mig nåt riktigt gott!” 
och knallade till chipshyllan på Ica?
Hade inte en jävla aning om vilken sort jag skulle ta, så jag tog två.
Plus lösgodis för 50kr.
Och ett par coca color.

Har efter förtäring insett att jag aldrig kommer kunna bli en svan.
Hände inget alls i bhn. Enda fyndet där var chipssmulor.
Magen däremot, VAD HÄNDE?
Så skulle det ju inte bli.
Utfyllnad på fel ställe.

Finns det någon som kan tänka sig att gilla ankor istället?!
(Åh, eller varför inte en Falk?! VITSIG)

Jag lovar att vara rolig.



2 kommentarer:

  1. Herregud va får du allt ifrån, jag tror att alla gillar falkar, vi är så käcka så puss o kram mammafalk

    SvaraRadera
  2. Ankan kan vara en svan beroende på person. En persons svan kan vara en annans förbannade kanadagås. Nu har jag inte träffat dig, men på bilderna är du på god väg mot en svan!

    SvaraRadera