lördag 19 november 2011

Ojdå!

Folk verkar ha missuppfattat vad knulla innebär.

Det måste jag reda ut!
Tur att jag fick lära mig att förklara saker för utvecklingsstörda på mitt förra jobb.

Jag och André åt varsin färdigpaj från Felix igår och såg på en film.
Då har vi tydligen inte ätit, 
vi har knullat.

Ojdå.
För er som tvivlar på vad man faktiskt gör när man knullar följer nedan en kort beskrivning samt bildillustration:

"Med samlag menas oftast att man har sex där penisen förs in i slidan. Se bild."


Och detta är en paj, en maträtt som oftast består av en pajbotten, en fyllning samt ett överdrag.


INGA FLER MISSFÖRSTÅND, TACK!

5 kommentarer:

  1. Förstår att det kan vara svårt att se skillnad om man är lite underutvecklad i knoppen, men Sandra fixar biffen och förklarar för de som tänker med snoppen.

    Ha! =)
    /P

    SvaraRadera
  2. Jaaahaaaaa!! Men jag som trodde att "äta paj" var ett annat ord för knulla, men GUD vad dumt av mig!
    fast om man tänker efter, ett knull brukar ju oftast sluta med att man fyller något. Precis som en paj, den fyller man ju också med något! Nu förstår jag varför folk misstolkat alltihop! :D

    SvaraRadera
  3. HAHAHAH JAG KOM OXÅ PÅ EN, PAJ - KNULLA - AMERICAN PIE! den första där när han sätter på pajen xD

    SvaraRadera
  4. Men Sandra då, tänk på språket, det där har inte jag lärt dig iallafall. Men det var bra reagerat tycker jag, fight on!! puss mamafalk

    SvaraRadera