onsdag 30 november 2011

Julklappstips

Osäker på vad du önskar dig i julkapp i år?
Behöver du tips?

Har nämligen hört att årets julklapp finns i Östra Göteborg.

Produktinfo:
(Finns endast i ett utförande.)

  • 175cm lång och 48cm bred.
  • Brunhårig.
  • Har många bra funktioner, tex kvickhet, glädjegivande och spontan.
  • Goda matlagningskunskaper.
  • Kan även vara sexig på beställning.
  • Funkar i vatten.
OBS! Kan explodera vid intimt umgänge.

Endast i begränsat antal, så först till kvarn!

PRIS: MANLIG MAN MED KROPPSBEHÅRING. EJ PRUTBART.
(30 dagars öppet köp mot uppvisande av tydlig ånger.)

HEJHEJ

5 kommentarer:

  1. Helt enkelt allt man kan önska sig XD.

    Mvh Sonny

    SvaraRadera
  2. Önskade mig detta för några år sedan men jag måste fått ett måndags-ex... Funkar denna bättre? =)

    /p

    SvaraRadera
  3. Hoppsan närapå tre önskningar i en. Mammafalk

    SvaraRadera
  4. Hmm erbjudandet verkar intressant, designmässigt ligger inom ramarna efter det jag letar efter. Ljudinställningarna verkar efter snabb koll stämma med preferenserna med. Årsmodellen är endast en nyare och är inga problem, enda problemet är att jag inte vet hur mjukvaran passar ihop med det jag har och jag har inte tid att testa detta tills efter nyår. Finns objektet kvar efter det kommer jag gärna och testar.

    SvaraRadera