tisdag 27 december 2011

Längtan efter en ful kille

Till min egen stora förvåning har jag efter ett NYKTERT besök på Sticky Fingers igår råkat tappa min plånbok.
Det är inte för inget som jag säger "life sucks, and then you die" ungefär sjuttio gånger per dag.


Nånstans långt inom mig hoppas jag att det är en desperat, och rätt ful kille som hittat den.
För en snygg, hyfsat nyknullad kille hade nämligen INTE fallit för min bild på mitt leg.
Däremot den fula, oknullade och desperata killen.
Han hade kanske ringt och erbjudit sig att ge mig den över ett glas vin?


Tur att 90% av alla killarna på Sticky igår var rätt fula.
Det ökar ju chansen att jag får tillbaka min plånka.
Sörjer mitt halvfulla stämpelkort från Subway mest. 
Fan.
Jag var fyra stämplar ifrån en gratis baguette!

3 kommentarer:

  1. mmmmhhhh, baguette är ju inte fel. :)
    Sonny

    SvaraRadera
  2. André himlarnas härskare27 december 2011 kl. 10:49

    Ahahaha! Fy fan! Hoppas de är ngn vänlig själ som hittat den å lämna tillbaka den! Å inte ngn som är som jag för då hade du ALDRIG fått tillbaka den ;) Fattit postis ;) Håller tummarna! Pengar är pengar, Leg å sånt går alltid att skaffa nytt. Men jävligt trist på Subway kortet :(. haha! Jobbigt å börja om :(

    SvaraRadera
  3. Väldigt synd att du tappade din plånbok, men du kan ha ett rätt bra raggningsknep där! Och med dina rådjursögon som du har på bilderna lär det fungera rätt bra ;)

    SvaraRadera