söndag 11 december 2011

Under ombyggnad

Förut när jag låg i badkaret och simmade runt under vattnet lekte jag att jag låg i fostervatten igen.
Det var inte alls så dumt.
Har nämligen haft en stark känsla av att vilja födas om på nytt hela dagen.

Efter en tids skvalpande i vattnet kände jag att nu, nu var det dags för pånyttfödelse!
En sprillans ny Sandra!
 
Insåg dock att kliva upp ur badkaret inte alls var som att pressa sig ut ur ett vidöppet underliv.
Satan.
Jag var ju samma gamla vanliga Sandra?!

Så, hur gör man?
Ps. Har redan testat att riva upp hela ansiktet med kokos-skrubb. Tänkte att om man skalar av ett lager av ansiktet kanske det kommer fram ett nytt? Det gjorde det inte. 
Jag blev illröd och ser ut som ett levande julpynt.
SKIT OCKSÅ!!!

3 kommentarer:

  1. Du är perfekt som du är! Jag vill inte att du ska vara någon annan. Och absolut inte ha ett annat ansikte! För jag älskar dig precis som du är :) pusspuss från lillesyster <3

    SvaraRadera
  2. Man ska inte vara eller försöka bli någon man inte är. Jag ändrar en quote för det här: "When I am trying to be someone else, I stop trying and start being awesome me instead".

    SvaraRadera
  3. Åhh va ni är söta, mina änglar måste blivit bra uppfostrade, undrar bara vad du ska ändra på för du är ju redan perfekt. Eller hur Mammafalk <3

    SvaraRadera