torsdag 8 september 2011

Hårresande aggressioner

En sak jag verkligen undrar är varför alla frisörer alltid ska ha pumps och en hel jävla smyckesaffär runt handlederna när de jobbar?
Och varför måste dom alltid dricka kaffe-latte ur en termosmugg och ha plastnaglar?
Och varför är alltid Idol och bantningspulver det bästa de vet?

Sen en annan sak som jag också funderat på en del idag, när jag inte svurit och kastat saker, är varför man måste gå en treåring utbildning för att få kalla sig frisör?
För mig är det helt ofattbart.

Dom frågar efter önskemål.
Och dom får ett önskemål.
Men dom gör något helt annat.
Och jag går därifrån 400spänn fattigare med svansen mellan benen.
Finns ju ingen anledning till att gå till frisören.
Varför går ens folk dit?

Undra vad jag ska ha med mig för lunchlåda imorgon på det nya jobbet.
Behöver ha något riktigt coolt där i som kan kompensera min nyklippta frisyr.
Annars kommer jag aldrig få några vänner där.

(Fan, kom precis på att jag ätit en middag sprängfylld av vitlök. Kommer nog sitta ensam i morgon med min lunch lik förbannat)





5 kommentarer:

  1. Hahahaha du är la för skön ♥ Hellre sitta själv än att umgås med puckon;)

    Bamsekram från faster!

    SvaraRadera
  2. Gumman va inte nervös nu, det blir jättebra;-) Håret är säkert bra med, annars får du väl sitta modell nånstans, då ska du se att det blir förändringar minsann. Glöm inte tuggumit då du. Hej hopp säger mammafalk

    SvaraRadera
  3. Tror du inte att det kommer gå bra imorgon eller?? det tror jag iaf :P

    Sämre umgänge än vad du har haft denna veckan kan du ju inte få ändå :D

    SvaraRadera
  4. Herregud, blev du flintskallig??
    I såna fall extremt mycket lycka till imorgon...

    SvaraRadera
  5. Hahaha jävlar vad skön du är Sandra xD Tur att vi är störda på jobbet då xD HAHA! Du vet, lika barn leka bäst :)

    SvaraRadera