måndag 26 september 2011

Sandras skönhetstips:


Se alltid väldigt ful ut, för då fattar inte folk att man är det på riktigt, utan dom kommer bara tro att man skojar. Och då kommer dom även tro att du är väldigt rolig.

Eller så dricker man väldigt många öl så ska det tydligen lösa sig av sig själv.

Jag vet inte, men jag testade båda alternativen utan någon större framgång.

Det slutade med att jag gick hemifrån med 
  •  klänningen ut och in (fick göra om/göra rätt i trappuppgången på väg till bussen) 
  •  en känga med glappkäft ( glappkäft = trasig sula, låter SLAP-SLAP-SLAP när man går) 
  •  öl i håret (går inte att dansa och dricka öl samtidigt). 

Behövde liksom inte anstänga mig så mycket för att se ful ut, eller för att tas som rolig. Hela jag var som en enda hel circus.

Men lik förbannat var det inte en endaste jävel som sa att jag var vacker!!


VAFAN ÄRE MED FOLK EGENTLIGEN? SER NI INTE ATT JAG ÄR SKOJJIG IKVÄLL???????


hepp... 
 
Tips nr 1: Gör dig fulare än vad du egentligen är.

 Tips nr 2: Drick mycket öl

Invänta resultat


(Och den fina, gråa, rutan som av nån anledning har hamnat här, representerar dagen efter jättebra)




6 kommentarer:

  1. hahaha! lät som en rolig kväll :P

    SvaraRadera
  2. Haha du är så jävla puckad! Och vad fan är det för trosor ni har på er?! Hoppas ni hade kul och så :) puss love you! Ninna

    SvaraRadera
  3. Jag har försökt men bara misslyckats :P.

    Sonny

    SvaraRadera
  4. Du det där med klänning på svaj har du haft sen du lärde dig gå, ful kan du aldrig bli min älskade unge, så de så puss mammafalk

    SvaraRadera
  5. Hahahaha jag har haft så underbart kul att läsa denna blogg, du är hur rolig som helst!
    Och varför ingen sa att du var vacker fattar jag inte alls, för det är du fan!
    Men jag säger som en viss Chuck säger: "Hey... we live in a fucked up world"

    SvaraRadera