söndag 11 november 2012

Ett par sanningens ord

Precis som alla andra barn idag, måste jag också stolt visa upp mannen bakom mig. Min skapare.
Att höra att jag är lik dig kan ibland vara lite deprimerande, för inte fan vill jag vara lik en gubbe
Plötsligt inser jag dock att jämföras med dig är den bästa komplimangen jag kan få.
På riktigt. För det finns inga ord på hur viktig och betydelsefull du är för mig.
Aldrig mer ska jag älta att jag fick din stora näsa och färglösa hår. Istället ska jag glädja mig åt att jag är en del av dig, min älskade pappi! Och du är den bästa mannen i mitt liv. Utan dig hade jag aldrig varit den jag är.
 


4 kommentarer:

  1. Åh så gulligt! Så skrev man när man gick i lekis :D En mening om varje bokstav, fiffigt! Man måste faktiskt fråga om lov när man snattar andras bilder hörru! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja ja men jag är gift med honom, och vi är en familj. Den bästa familjen av alla. Som nu växer med både Jacob och Mikael och en bebbe.

    SvaraRadera
  3. Tack kära medlemmar av familjen! Känner också att jag gillar er en smula!! :) utan mina barn hade jag inte varit Pappa, det hade varit förbannat tråkigt, men gud vad pengar jag hade sparat hi hi hi! Pussilipuss!

    SvaraRadera
  4. Och det där var beviset på att du verkligen är världens bästa pappi :) jag älskar dig!

    SvaraRadera