torsdag 8 november 2012

Viktig info!!!

Ibland blir jag så jävla imponerad av mig själv.
Jag har precis lagt av världens bästa jävla brakidé.
Detta efter ett stillsamt, men ändå rätt bekymrat, besök i soffan en stund.
Med skallen full av frågetecken har jag alltså nu äntligen kommit på hur jag ska få min mamma att känna sig extra lycklig på julafton.
För det är nämligen dags att börja planera sånt i tid i år.
Så att jag slipper köpa julklappar på Hemköp i sista minuten och slå in dem i reklamblad från Netto, som förra året.

Denna fantastiska kvinna har uppfört sig mycket väl under årets gång, och har inte gjort mig varken ledsen eller besviken.
Detta ska självklart belönas. 
Med sann kärlek.

OCH JAG VET HUR!!!!


fortsättning följer...

4 kommentarer:

  1. Jag vet vad det ääääärrrrr!!!! Kommer bli överlycklig :)

    SvaraRadera
  2. Den textstilen du har på kommentarerna är helt sjukt svårt att tyda, ser knappt vad det står! Ändra! :)

    SvaraRadera