onsdag 7 november 2012

Fördelar med nackdelar

Nackdelen med att plötsligt ha ett vuxet-jobb är faktiskt inte att klockan vänder upp och ner på humöret kvart över sex på morgonen, utan att nytvättat hår och fina skor är ett måste. 
Lite som en oskriven lag.

Det innebär att fötterna värker av de tajta skinnskorna med snörning och klack, och att duscha plötsligt har blivit något av en vardagsrutin.

Jag hoppas man vänjer sig.

Med detta sagt vill jag tacka för er förståelse.
Det är faktiskt väldigt jobbigt att smörja in sig i väldoftande lödder varje kväll, på inte tal om att gå omkring som om svanskotan vore av på mitten.

Tack.






 

2 kommentarer:

  1. Hej Sandy!

    Jag förstår dig väldigt och jag hoppas att du kommer vänja dig ;) Var har du fått jobb?

    Kram Faster

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet inte, men det där med att sköta hygienen och vara fin är något jag aldrig sysslat med tidigare. Men som kundtjänstmedarbetare på Miljonlotteriet med egen kontorsplats måste man piffa upp sig :)

    SvaraRadera