måndag 19 november 2012

Vem fan är John?!?!

Eftersom jag vaknade upp till en del hysteriska sms idag där folk undrade vem fan John är, känner jag ett visst behov av att förklara.

För er oroliga själar där ute kan jag lugnt tala om att jag inte har en affär med en annan man, vänsterprassel faller mig inte i smaken.


För min del är det rätt lätt att räkna ut vem John är när man skriver om sömn. Men tydligen är inte det inte lika självklart för alla, så här kommer avslöjandet:

Mannen som jag talade så gott om i förra inlägget är ingen mindre än John Blund! En fantastiskt bra snubbe att vara kompis med.


Det var inte bara mitt liv, min partner, och min dyngsrytm som fick stryk av helgens sovande. Även brallorna.


Det är fan riktigt illa när mysbyxorna får liggsår.




1 kommentar:

  1. Du gjorde mig fan nervös där ;D Jacob fattade inte heller vad du menade :D

    SvaraRadera