tisdag 28 januari 2014

Fjärderfä

Det måste finnas en tanke bakom att jag är uppkallad efter ett rovdjur, för jag har verkligen ett helt vilt och djuriskt leverne.

Jag blir på min vakt så fort andra närmar sig mitt revir och för att undvika såna situationer skvätter jag urin för glatta livet. (Så få inte för dig att komma hit och hälsa på)

Jag äter allt jag kommer över, det spelar fan ingen roll om det legat på golvet en stund.

Jag gillar att sitta lite gömd i bakgrunden och betrakta omgivningen för att sedan gå till attack mot den svagaste länken. (Dock oftast för att knuffa på istället för att knuffa undan) 

Sist men inte minst så gillar jag att bli klappad medhårs och jag morrar åt dem jag ogillar. 

Det är såhär det är, att tillhöra familjen Falk. 












1 kommentar:

  1. Det märks att vi är systrar. Är ju preciiis likadan på alla punkter. Speciellt maten.

    SvaraRadera