söndag 19 januari 2014

Vilken härlig lördag!

Eftersom det här ska vara en väldigt positiv blogg numera, i hälsans glada tecken, formulerar jag min lördag enligt nedan:

Det är så fantastiskt att vakna upp i sådan extrem smärta att man inte vet vad man ska ta vägen - det får en verkligen att uppskatta alla de dagar man mår bra. Dessutom kan det vara skönt att få en påminnelse om att man faktiskt har ett huvud ibland. Tänk vad synd det är om dem som inte har ett huvud, det finns såna männsikor. Jag har träffat flera stycken.

Och det är inte så dumt att ha dagar där man kräks ett stup i kvarten - jag har säkert krympt ett par centimeter runt midjan nu. Sist men inte minst, vilken himla tur att det inträffade under lördagen så att jag slapp sjuka mig från jobbet! 

Life is good.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar